Reklamačný protokol

Reklamačný protokol

Poskytovateľ (Fotograf):Obchodné meno: Ing. Michaela Spodniaková
Adresa: A.Bernoláka 1303/35, Zvolen 96001
IČO: 41195388
Kontakt: kontaktný formulár


Užívateľ (Klient):

Prečítal som si Pravidlá ochrany osobných údajov a súhlasím s nimi.

Poučenie:

Reklamujúci odoslaním tohto formulára súhlasí so všetkými údajmi uvedenými v tomto reklamačnom protokole, ako aj s reklamačným poriadkom.

Ak sa na poskytovanej službe alebo produkte vyskytne vada, ktorú možno odstrániť, má Užívateľ právo na  jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Poskytovateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Poskytovateľ.
Užívateľ má právo odstúpiť od uzavretej zmluvy:

  • ak ponúkaná služba alebo produkt vykazuje vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa služba  alebo produkt mohli využívať riadne a bez vady
  • ide síce o odstrániteľné vady, avšak Užívateľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady službu alebo produkt riadne využívať; za opätovné vyskytnutie sa vady sa považuje stav, ak sa rovnaká vada vyskytne tretíkrát po jej najmenej dvoch predchádzajúcich odstráneniach
  • ide síce o odstrániteľné vady, avšak Užívateľ nemôže pre väčší počet vád službu alebo produkt riadne využívať; za väčší počet vád sa považujú súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, ktoré bránia riadnemu využívaniu služby alebo produktu,
  • ak Poskytovateľ nevybaví reklamáciu v 30-dňovej lehote (v tomto prípade sa má za to, že ide o neodstrániteľnú vadu)

V prípadoch, v ktorých má Užívateľ právo od zmluvy odstúpiť, sa môže Užívateľ s Poskytovateľom dohodnúť o vybavení reklamácie výmenou reklamovanej služby alebo produktu za iný. Ak sa na ponúkanej službe alebo produkte objavia iné neodstrániteľné vady, má Užívateľ právo na primeranú zľavu z ceny služby.